Harta panourilor publicitare format unipol

pozitionarea locatiilor publicitare din reteaua Wizard Media


Unipolurile Wizard sunt amplasate pe cele mai circulate drumuri de legatura dintre principalele orase din Romania. Zonele cu cea mai buna acoperire sunt:

  • DN1 Valea Prahovei (Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Brasov)
  • Autostrada A1 Bucuresti Pitesti (legatura dintre Bucuresti si vestul Romaniei)
  • Drumul european E85 (lagatura Bucuresti/Ilfov cu zona Moldova
  • A2 Bucuresti - Constanta - Litoral
  • Autostrada A1 Sibiu - Orastie - Deva
  • DN65 legatura Craiova - Slatina - Pitesti
  • ruta Arad - Timisoara DN69 sau A1
  • intrarile in marile orase (Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara, Arad, Oradea, Iasi, Suceava, Tg Mures, Deva, Sibiu, Pitesti, Buzau, Bacau
  • punctele vamale cu Ungaria (Cenad, Nadlac, Bors, Salonta, Turnu, Carei, Petea), Bulgaria (Giurgiu, Calafat, Vama Veche), Republica Moldova (Vama Sculeni)
  • Zona Bucuresti + Ilfov (Centura Bucuresti + iesirile principale spre Ploiesti, Moldova, Constanta, Oltenita, Giurgiu, Alexandria, Pitesti)
Harta unipolurilor Wizard Media

Campanii publicitare cu expunere pe unipoluri Wizard


Unipol 8x7m - Campanie OOH Holcim Romania

Campanie outdoor Holcim. Unipol 8x7m 

Panou publicitar format unipol 8x7m (langa podul Agigea, Constanta) in campanie Holcim (produs: Structo)

Unipol 14x4 - campanie Immergas (centrale termice)

Publicitate outdoor pe unipoluri - Campanie Immergas

Panou publicitar 14x4m (format unipole sign) in zona Breaza. Campanie Immergas

 


Estimari de trafic pentru DN1, zona Balotesti - Prisma. MZA (media zilnica anuala) pe acest segment depaseste 50.000 vehicule.

 


Utilizarea telefoanelor mobile "din mers" devine un concurent important pentru audienta outdoor media din zonele pietonale.

 


Traficul mediu pe Autostrada Bucuresti Pitesti este cuprins intre 40.000 si 50.000 de vehicule pe zi (cumulat pentru ambele sensuri de mers)

Cum difera campaniile de pe DN-uri fata de cele din interiorul oraselor?

Pentru a organiza o campanie cu randament ridicat, foloseste avantajele specifice fiecarui format publicitar.
  • DN-urile ofera audienta cea mai mare dar un timp de expunere mai mic. Traficul este continuu, cu mai putine intreruperi date de semafoare.
  • Fiecare ruta are o structura de trafic specifica. Desi DN1 si A1 au valori de trafic asemanatoare, segmentarea este diferita.
  • Formatul 14x4m este gandit pentru mesaje publicitare in care textul are un aport important. Foloseste acest avantaj pentru a comunica fraze cheie.
  • DN-urile au rata de refresh mai mare su colecteaza trafic din zone diferite ale unui oras. DN1 va concentra trafic format de rezidentii Bucuresti + Ilfov indiferent de cartier.
  • Perioada de campanie mai mare este justificata atat de amortizarea costurilor de productie (datorita suprafetelor mari), cat si datorita procentului mai mic de vizualizari duplicate.
  • Formatele mari sustin mai bine o campanie de imagine. Simpla prezenta pe un panou publicitar de dimensiuni mai mari decat cele din apropiere, ajuta la consolidarea unei imagini puternice a marcii si face mesajul mai vizibil.
  • Unipolurile pot sustine mai bine campanii cu mesaje concise, directe si clare. Pentru detalierea mesajului, filmari explicative sau demonstrative, documentatii tehnice, imagini sau informatii comerciale, este eficienta directionarea spre mediul online. Aceasta directionare spre online se face mai eficient prin fraze cheie (keywords) si nu prin mentionarea adresei web care poate fi mai greu de retinut sau mult mai impersonala.

Formular eliminat. Acest site nu colecteaza si nu proceseaza date cu caracter personal